PhDr. Vlasta Šedá a Jiří Šedý – Vliv alternativních výtvarných technik na rozvoj poznávacích schopností dětí

Cílem semináře bylo ukázat učitelům, jak rozvíjet poznávací schopnosti dětí pomocí tvořivých činností, vlastní iniciativy, učit je vnímat proměnlivost barevného světa. Uchopit nástroj jako další poznání alternativních výtvarných technik a využít je ve výuce s žáky od předškolního až po starší školní věk. Získali všeobecný náhled do estetické výchovy a seznámili se s alternativními výtvarnými technikami v předškolním, mladším a starším školním věku. Součástí semináře byl i praktický workshop.

PhDr. Vlasta ŠEDÁ je speciální pedagog, dlouhodobá pracovnice při PPP Kadaň, autorka knihy: „Vliv alternativních výtvarných technik na rozvoj poznávacích schopností dětí.

Jiří Šedý je navzdory tomu, že se narodil s Downovým syndromem, úspěšným spisovatelem, malířem a také lektorem alternativních výtvarných technik.  V roce 2002 získal za pomoc při výchově a vzdělávání dětí s mentálním postižením a za svou literární činnost Cenu Olgy Havlové, vydal několik knih a jeho výstavy sklízejí úspěch napříč republikou. Společně se svou matkou se snaží šířit osvětu ohledně své diagnózy a pomáhat podobně postiženým lidem a jejich rodinám.

Sdílejte mezi přátelé

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *